Εσείς!!!

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Φάρος

Η σκέψη μου σ΄ένα καράβι, αρμενίζει σε θεοσκότεινη και φουρτουνιασμένη θάλασσα. Τα κύματα χτυπάνε με λύσσα το καράβι μου. Ο αέρας, η βροχή και οι αστραπές το κάνουν να ακολουθεί τρελή πορεία. Δεν μπορώ ξεκάθαρα να διακρίνω τι υπάρχει μπροστά μου και χρειάζεται να βάλω πολύ δύναμη για να στρίβω το τιμόνι πότε από εδώ και πότε από εκεί. Ψάχνω για το φάρο που θα με κάνει να ξαναβρώ τη ρότα μου...



Και όταν η θάλασσα μερεύει σκέφτομαι τον ανεμοδαρμένο φίλο μου...

9 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Ποσες φορες εχω πει πως θα θελα να μουν φαρος.....

Vasiliki Rimpa είπε...

....σκέφτομαι τον ανεμοδαρμένο φίλο μου .....

σκέφτομαι .....

Διαβάζοντάς το ....σκέφτομαι ....καταπληκτική ανάρτηση

Καλή σου μέρα .....

xristina είπε...

Μια καλησπέρα και απο εμένα...

D.Angel είπε...

Καλησπέρα!Στο ίδιο έργο θεατές λοιπόν!Χμ
Χαιρετώ σας

Τρελός του Χωριού είπε...

δεν ορίζουν οι φάροι τις πορείες μας. Απλά οριοθετούν με φώς , τα ναυάγια των άλλων

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο θέαμα μρταφορικά πάντα ψάχνουμε τον φάρο μας να μας φωτίζει οταν χανώμαστα στα πε΄λαγα της δυστιχείας μας .χάρηκα μικρούλα μου.

Fidget Rainbowweb είπε...

Καλησπέρα σε όλους!
Αχ αυτοί οι φάροι, πόσο τους χρειαζόμαστε στις φουρτούνες...Και πόση σιγουριά εμπνέει η παρουσία τους...
Όμορφες σκέψεις που μοιραστήκατε όλοι σας... John, ωραία ανάρτηση, ήσουν η αφορμή για σκέψεις ταξιδιάρικες!
ΥΓ για τη ΜΩΒ~~~ΜΩΒ: κι εγώ χαίρομαι πολύ καλή μου (μάλλον εμένα υπονοείς με το μικρούλα, μέχρι την ώρα της ανάρτησης, ήμουν η μοναδική κοπέλα στο blog).
Θα τα πούμε και από τα δικά σου μέρη!
Καλό βράδυ!

John είπε...

Καλημέρα σε όλους!
Μαρία, εύχομαι να είσαι φάρος για τους ανθρώπους στη ζωή σου.
Vasilliki σ΄ευχαριστώ πραγματικά.
Χριστίνα και D.Angel καλωσορίσατε! Χαίρομαι για την γνωριμία!
Trelle, και τα ναυάγια των άλλων μαθήματα είναι για μας, μας δείχνουν το δρόμο...
ΜΩΒ~~~ΜΩΒ σ΄ευχαριστώ πολύ, κι εσένα Fidget!

Νοσταλγός! είπε...

Μία συμβουλή.Οι φάροι φτιαχτή κανε από τους ανθρώπους ώστε να αντέχουν στα κύματα,και να φωτίζουν τους υφάλους και τη στεριά.Μα ο άνθρωπος είναι μία βαρκούλα με κουπιά που πολεμάει μες τα κύματα,και το μεγάλο στήριγμά του είναι Θεός δημιουργός. Έτσι βρίσκει τη ρώτα ο άνθρωπος, παλεύοντας να γίνει καλύτερος.
Πολύ ωραίο το κείμενό σου δείχνει ότι είσαι ένας άνθρωπος δημιουργικός.Από VIDEO ...