Εσείς!!!

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

Τα πιο όμορφα...

Η πιο όμορφη θάλασσα είναι αυτή
που δεν την αρμενίσαμε ακόμα.
Το πιο όμορφο παιδί δε μεγάλωσε ακόμα.
Τις πιο όμορφες μέρες μας, δεν τις ζήσαμε ακόμα
κι ό,τι πιο όμορφο θα ‘θελα να σου πω, δε στο ‘πα ακόμα.

(Ναζίμ Χικμέτ, Η πιο όμορφη θάλασσα)



" Ένα καράβι όνειρα κι ελπίδες χώρεσε σε 4.19' " έλεγε το μοναδικό σχόλιο στο you tube.
Ένα καράβι όνειρα κι ελπίδες που θέλω να γίνουν ζωή μου, λέω εγώ.
Αποφάσισα να την αρμενίσω την ομορφότερη θάλασσα. Αποφάσισα να δω από κοντά τ΄ομορφότερο παιδί να μεγαλώνει. Αποφάσισα να ζήσω τις ομορφότερες μέρες...
Δεν ξέρω αν και πότε θα μπορέσω να κάνω τις αποφάσεις μου πράξεις, δεν ξέρω αν μπορώ, μόνο ότι θα προσπαθήσω ξέρω.
Αποφάσισα όμως το πιο όμορφο που θα 'θελα να σου πω και δεν σου το ΄πα ακόμη, να σου το πω. Ίσως είναι και το μόνο που είναι στο χέρι μου. Όχι για να μην έχεις σε τίποτε καλύτερο να ελπίζεις αλλά γιατί το αξίζεις! Δεν θα το καθυστερήσω άλλο. Πάω για τα πιο όμορφα!

3 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Πάντα για τα ομορφα να πηγαινεις


Καλησπέρα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Για κάθε όνειρό σου ποτέ μήν σκεφτείς να προσπαθήσεις αύριο..γιατί έχεις καιρό.
Και ναί..να το πείς..τι περιμένεις;
Καλό βράδυ

Fidget Rainbowweb είπε...

Καλημέρα Μαρία, σ΄ευχαριστώ για τo πέρασμα! Πάντα για τα όμορφα να πηγαίνουμε όλοι μας!
Πόσο δίκιο έχεις Ελίτσα, ποτέ αναβολές για τα όνειρα και την ομορφιά! Την καλημέρα μου!